**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

* عشق ؟ *

عشق بر پایه ی چند چیز به وجود می آید :

  • هوس
  • قلب
  • عقل و قلب

ــ عشقی که بر پایه ی هوس باشد مثل بیابان بی آبی است که در آن هیچ گیاهی نمی روید.اینگونه عشق ها امروزه به یک بازی یا سرگرمی برای عده ای تبدیل شده.

عشق های بر پایه ی هوس عشق نیستند چرا که تاثیرات منفی مخرب بسیار بسیار در پی دارد و می تواندفرد را به تباهی و نابودی بکشاند .


ــ عشق های که بر پایه ی قلب و احساس باشد زود گذر است و همانند درخت بی ریشه ای است که زود به زمین می افتد و یا مانند خانه بدون ستونی است که دیوار های آن فرو میریزد. این عشق ها نمی تواند مدت زیادی دوام داشته باشد اینگونه عشق ها که با یک نگاه بوجود می آید با یک نگاه هم قطع می شود. اینگونه افراد در زندگی احساس شکست می کنند و باید برای نو ساختن بایددددددد فراموش کرد و ساخت .


ــ در بعضی اوقات عشق هایی به وجود می آید که اصلا خط پایانی ندارد این عشق ها ٬ عشقی هستند که از روی قلب و عقل ساخته می شود . این افراد عقل را  به کمک احساس آورده اند و عشقی که از روی عقل و  احساس بوجود می اید شکست ناپذیر و استوار است ولی متاسفانه در جامعه از این نوع عشق ها کم پیدا می شود چرا که افراد سهم احساسشان در تصمیم گیری بسیار بیشتر از سهم عقلشان است خود را بهزیچه عشق نکنیم . باید همیشه در برابر احساسات محکم و استوار بود . عشقهایی که از روی هوس و احساس باشد همیشه باعث شک و تردید می گردد . پس سعی کنید خود را از شک و تردید آزاد سازید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد