**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

* روز جدایی *


قرار تنهایی ما روز جدایی فردا بود

خلاصه فردا واسه ما شروع کل دردا بود

فردا قرار بود منو تو از هم دیگه جدا بشیم

فردا قرار بود همدم گریه ی بی صدا بشیم

از تو چه پنهون گل من

من خیلی وقته بی توام

دیروز و فردا نداره

برام چه سخته بی توام

یادش بخیر قلب تو بود برای من سنگ صبور

میخواستم عاشقت کنم هر جور شده حتی به زور

حالا که نیستی لااقل تسکین به قلب من بده

اون که نخواست پیشم باشی

حالا کجاست صبرم بده

چه جوری باور بکنم رقیب من نازت کنه

شبا کنارت بخوابه از خواب بیدارت کنه

یادته که زیر بارون تو دعا کردی بمیرم

منم قول دادم که دیگه عکستو بغل نگیرم

تو دعات گرفت و مردم اما عاشقم هنوزم

با یه قاب عکست میگذرونم شب و روزم

لحظه های آخر تو میره از یادم به سختی

بدرقت اومدم اما دست تکون ندادی رفتی

یه دلخوشی دارم هنوز حالا که دارم میمیرم

هر وقت که بارون بباره تو رو کنارم میبینم

نگاه به چشم خیس من به عشق پاکم نکنی

رفیق من رفته سفر چند روزی خاکم نکنید

شاید خوشش نیاد که من تو خاکو خون پیرهنم

مردم چرا اون نمیاد با گل سرخ به دیدنم

توقع داشتم میمیرم حداقل نگاه کنه

حتی نیومد لحظه ای با جسمم وداع کنه

 

* مواظب خودت باش *

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

اونطور منو نگاه نکن

دست توی دست من بزار

برو یه وقت مریض میشی

بغض ت رو هی نگه ندار

فدات بشم فدات بشم فدات بشم بذار برو

محال باور اشک من

دیگه نمی بینم تو رو

صدات میلرزه عشق من

اسمم رو هی صدا نکن

طناب و دور گردنم بنداز دیگه نگام نکن

بمیرم واسه بغض تو

فکر منو نکن برو

دلو اسیر من نکن

اگه دوسم داری برو

تو رو خدا گریه نکن

تصمیم آخرو بگیر

چهارپایه رو بکش برو

چهارپایه دستاشو بگیر

با دست عاشقت بذار طناب و دور گردنم

میخوام فقط ادا کنم حقی که مونده گردنم

من بشکنم برنجم فدای تار موهات

مهم توی نرنجی برس به آرزوهات

مواظب خودت باش با قلب من چه کردی

دلواپسم نباشم به اشک کی بخندی

بمیرم واسه بغض تو

فکر منو نکن برو

اگر سراغمو گرفت بگین نشونه ای نذاشت

بگین از اینجا رفته و چاره ی دیگه ای نداشت

اگر سراغمو گرفت این نامه رو بهش بدین

بگین که جا گذاشته بود پرسید کجا هیچی نگین

اگه بازم پرسید ازم

اگه نکردش آشو پاش

چاره ای نیست بهش بگین فلانی رفته زیر خاک

من بشکنم برنجم فدای تار موهات

مهم توی نرنجی برس به آرزوهات

مواظب خودت باش با قلب من چه کردی

دلواپسم نباشم به اشک کی بخندی

* جدایی *

از جدا شدن نوشتی رو تن زخمی قلبم

گریه کردم و نوشتم نازنینم یا تو یا مرگ

به تو گفتم باورم کن میون این همه دیوار

تو با خنده ای نوشتی هم نفس خدانگهدار

بنویس مهلت موندن یه نفس بود

سهم من از همه دنیا یه قفس بود

بنویس که خیلی وقته واسه تو گریه نکردم

سر رو شونه هات نزاشتم مثل دستات سرد سردم

من که تو بن بست بن بست زخمی از اوار پاییز

فکر چشمای تو بودم با دلی از گریه لبریز

شب عاشقونه ی من که حروم شد

مهت بودن با تو که تموم شد

ندونستم باید از تو میگذشتم

وقتی از غربت چشمات می نوشتم

 بنویس مهلت موندن یه نفس بود

سهم من از همه دنیا یه قفس بود

بنویس که خیلی وقته واسه تو گریه نکردم

سر رو شونه هات نزاشتم مثل دستات سرد سردم


* هنوزم تنهام *


قسم به عشقمون قسم

همش برات دلواپسم

قرار نبود اینجوری شه

یهو بشی همه کسم

راستی چی شد چه جوری شد

اینجوری عاشقت شدم

شاید میگم تقصیر توست

تا کم شه از جرم خودم

...

به ملاقات آمدم ببین که دل سپرده داری

چگونه عمری از احساس عشق شدی فراری

نگاهم کن دلم را عاشقانه هدیه کردم

تو دریا باش و من جویبار عشقو در تو جاری

من از پروانه بودنها من از دیوانه بودن ها

من از بازی یک شعله که آتش زده بر دامان پروانه نمی ترسم

من از هیچ بودنها من از عشق نداشتنها

از بی کسی و خلوت انسانها می ترسم

راستی چی شد چه جوری شد اینجوری عاشقت شدم

شاید می گم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم

راستی چی شد چه جوری شد اینجوری عاشقت شدم

شاید می گم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم

...

من از عمق رفاقت هام

من از لطف صداقت ها

من از بازی نور در سینه بی قلب ظلمت ها نمی ترسم

من از حرف جــــــــــــــــــــــدایی ها

مرگ آشنایی ها

من از میلاد تلــــــــــــــــــــــــخ بی وفایی ها می ترسم

راستی چی شد چه جوری شد اینجوری عاشقت شدم

شاید می گم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم