**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

* انتظار *

بمیرم واسه اون ناز نگاهت
میمونم همیشه من چشم براهت
تو چی خواستی که من واست نکردم
مال من نبودی نگات می کردم
دلم بی قراره ، کارش انتظاره
می خواد ببینتت بهت بگه دوست داره
تو نیستی و این دل فقط چشم براته
فقط منتظر شنیدن اون صداته
***
یه روز به من گفتی برو
گفتی نمی خوامت تو رو
شکستی قلب خستمو
تنها گذاشتی دستمو
اما بی قرارم واست نگرانم
طاقت دوری یه تو رو ندارم
***
بمیرم واسه اون ناز نگاهت
میمونم همیشه من چشم براهت
تو چی خواستی که من واست نکردم
مال من نبودی نگات می کردم
دلم بی قراره ، کارش انتظاره
می خواد ببینتت بهت بگه دوست داره
تو نیستی و این دل فقط چشم براته
فقط منتظر شنیدن اون صداته
***
* امین رستمی *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد