**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

**غم تنهایی**

چه دروغه مهربونی آخرش تنها میمونی

* خدایا خسته ام *

خدایا خسته ام ... از این زندگی ... از این دنیای به ظاهر زیبا ...

از این مردم که به ظاهر صادق و با وفا ...

خسته ام ... از دوری ...از درد انتظار از این بیماری نا علاج خسته ام

از این همه دروغ و نیرنگ خسته ام ...

آری پروردگارم از این دنیا خسته ام از آدم هایش

از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام ...

پس کو صداقت و محبت چرا اندکی محبت در میان دل مردم نیست چرا قطره ای از

عشق در چشمان بنده هایت نیست همش دروغ پیدا است همش نیرنگ پیدا است ...

دیگر دست محبتی در میان مردم نیست

دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست سفره ی دل مردم همش دروغ

است ... به ظاهر پاک و صادقانه است ... ای خدایم ای معبودم خسته ام ... کو

زندگی پاک و مقدسانه ... کو دست عشق و محبت ... کو سفره ی وفا و

صداقت ...همه رفته اند و نیرنگ مانده است من خسته ام ...از این همه بی

وفایی ...از این همه درد انتظار ...از این همه حسرت ... از این همه اشک ... از این

همه ناله و فغان ... خسته ام ... آری ... خسته ام ... از دست خودم خسته ام از

دست این زندگی که برایم سیاه بختی آورده است خسته ام ...

از دست همه خسته ام...

از دست روزگار بی معرفت از دست  مردم بی معرفت ... ای خدایم دیگر از

زندگی سیرم ... از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن صدایم ...

من خسته ام...

 

 

 

خدایا کمکم کن خیلی وقته تنهام
نظرات 14 + ارسال نظر
محدثه شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:42 http://rayeheyedoost.blogsky.com

به به !!!
می بینم که همه مثله خودم آنفولانزای روحی گرفتن !
درست می شه ...
اندکی صبر ؛ سحر نزدیک است .

یه غریبه شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 http://dokhtar-gharibe.blogfa.com

سلام
نبینم غمت رو
البته تاریخش مال 18 مرداده
پس ممکنه الان دیگه تنها نباشی
تنهایی مال همه ی ادمهاست یه دوست بهم گفت تنهایی مال خداست
به من سر بزن

مونا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:37

خیلی قشنگ نوشتی. دقیقا همین حس من الان دارم.خیلی دلم گرفته. از دست همه خسته ام. اما امیدوارم که الان این روحیه رو نداشته باشی.

نگین پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:03

سلام الان که دارم این نوشته رو می زارم دقیقاْ ۰۷/۰۵/۸۹ ساعت ۸:۵۸ دقیقه است .و شاید دیگه تا الان تنها نباشی و امید وارم که نباشی.
می خوام به شما بگم که خدا همین نزدیکی هاست من که می دونم اگه یه کم با احساس خوب و قشنگ صداش کنی خیلی زود جواب می گیری و یه چیز دیگه اینکه سعی کن چیزی که می خوای بهش برسی رو برای خودت هر روز بنویسی من بهت قول می دم که بهش می رسی اگر به این مورد نرسیدی به من هر چی خواستی بگو و اینو بدون که هیچ وقت آدم نا امید و غمگین برنده نیست و بازنده همه بازی های سرنوشته .

محمدرضا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:25 http://afkareman.blogsky.com

منم خیلی از زندگی خسته ام
خیلی زندگی مسخره است . مسخره تر از اون چیزی که فکرشو بکنی. بدون اینکه بخوای میای توی این دنیا . بدبختی می کشی . سختگی ها رو باید تحمل کنی . به خیلی از خواسته هات نمی رسی . باید تنها باشی . باید صبح زود بلند شی بری سر کار . کارگری بکنی . آخرشم بعد از چند ماه صاحب کارت یه چک سه ماهه بهت بده هیچی ام توی حسابش نباشه و ... همینطوری زندگیت میگذره بدون اینکه بخوای ....

اقبال جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:01

فقط از خدا خسته نشو. چون اون تو رو دوست داره. بقیه حل میشه

جوجو چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:48

سلام
من خیلی تنهام
خیلی

علی شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:42

ای بابا
چه خدایی، چه کشکی
خدا اگر بود که بالاخره بعد دو سه سال ناله و خواهش و تمنا و دعا و گریه زاری، یه تکونی، یه نشونی میداد. زرشک. خدا کیلویی چند

گه تو این اعتقاد. مرده شور اون خدای کثافت رو ببرند. تف تو روش

28 سال نمیدونم 29 سال، نمیدونم چند سال گنده شدم. نزدیک 30 سال

نصف عمرم گذشته، هنوز یه روز خوش ندیدم. خوشی هام این بوده که مشکلات عجیب غریبم کمرنگ شده. مشکلاتی که تو هر ده سال برای چند نفر میفته. به خدا خندم میگیره. مشکلاتی که تعریف کردن هم نداره. هیشکی انگار نمیفهمه. نمیتونه درک کنه. همینه دیگه.
اره داشتم میگفتم. نصف عمرم گذشته، همش تو دانشگاه و اینا. حالا هم بعد سربازی، بیکار. جالب تر اینکه باباهه دراومده میگه 30 سالته، دیگه نمیتونی تو خونه ام بمونی. دیگه پول مفت ندارم. اره دیگه حقوق بابا هم هدفمند شده. به جون خودم ریالی پول ندارم، از خونه فرار کنم. خنده دار تر اینکه بابامون نظامیه. یارانه احمدی نژادی را نریختند به حسابش. از همین چس دولت هم بی نصیب موندم. واقعا جمیعا ریدیم به دنیا. ای گه تو روزگار ما جوونهای سیاه بخت با این زندگی سگی

ایوب پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:22 http://ayyoob1371.blogfa.com

سلام وبلاگت اخرشه
دستت درد نکنه
وقت داشتی به منم سربزن
موفق باشی
فعلا بای

نگار چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:06

سلام
امیدوارم که الان تنها نباشی هرچند گاهی اوقات تنهایی بهترین راه برای بزرگ شدنه
برای کسی که خیلی دوسش داشتم و هیچ وقت درکم نکرد دل تنگم و براش یه شعر گذاشتم امیدوارم بخونه
تا میکشم خطوط ترا پاک می شوی
داری کمی فراتر از ادراک میشوی
هرلحظه از نگاه دلم میچکی ولی
با دستمال کاغذیم پاک می شوی
باید به شهر عشق تو با احتیاط رفت
وقتی که عاشقی چه خطرناک میشوی

آنا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 http://www.lapeste.blogsky.com

سلام
مترسک من اینجا لینک بوده
می خواستم تشکر کنم
و از وقتی هکش کردن و حذفش کردن
طاعون رو ساختم که آدرسش رو گذاشم
با تبادل لینک موافقید ؟
نظردهی بازه
لطفا همونجا بهم بگید
مرسی
روزهایت پرتقالی

اسمان ابی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:26

علی کثافت درباره خدا درست حرف بزن اشغال میام میزنم مثل اعلامیه تاریخ گذشته بجسبی به دیوار افتاددددددددد

حنا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:40

خوب بود

فاطمه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:06

سلام هستیم وبلاک قشنگی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد